راهنمای خرید قهوه گانودرما دکتر بیز برای پیسی/09109483228


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان زندگی و آدرس raftani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 19
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 75
:: بازدید سال : 219
:: بازدید کلی : 2868

RSS

Powered By
loxblog.Com

خبری

راهنمای خرید قهوه گانودرما دکتر بیز برای پیسی/09109483228
شنبه 4 دی 1400 ساعت 13:32 | بازدید : 80 | نوشته ‌شده به دست میلاد | ( نظرات )

راهنمای خرید قهوه گانودرما دکتر بیز برای پیسی

حال که با مهمترین و اصلی ترین خواص و تاثیر قهوه گانودرما دکتر بیز برای پیسی از نزدیک آشنا شدید، می توانید فرصت طلایی و بی نظیر پیش روی خود را از دست ندهید و همین حالا بر روی این محصول شگفت انگیز کلیک کرده و آن را در سبد خرید خود اضافه نمایید. البته توصیه می شود که قبل از ثبت سفارش مورد نظر خود، راجع به ویژگی های مربوط به این محصول اطلاعات مد نظرتان را به دست آورده و با آگاهی بیشتری اقدامات لازم برای خرید را انجام دهید. همچنین قیمت مربوط به قهوه گانودرما مناسب برای درمان پیسی بسیار مناسب و معقول بوده و شما می توانید با هزینه های بسیار کمتری، صاحب این محصول شوید. همچنین می توانید در صورت داشتن هرگونه سوالی نیز با همکاران ما در تماس باشید و راهنمایی های مورد نیاز خود را به دست آورید.

تاثیر قارچ گانودرما بر پیسی
سالها پیش در کشورهای شرق آسیا قارچی کشف شد که تنها مورد استفاده شاهان آن زمان قرار میگرفت. این قارچ، گانودرما لوسیدوم نام دارد و به دلیل خواص فوق العاده زیادی که دارد، امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تاثیر قارچ گانودرما در بیماری های بسیار زیادی مشاهده شده است. از جمله بیماری پیسی.

همین امر منجر شده است تا شرکت های بزرگ آرایشی و بهداشتی در جهان، برای مراقبت از پوست به سراغ قارچ گانودرما روند. قارچی که مردم کشورهای شرق آسیا از آن به عنوان اکسیر جوانی یاد می کنند. البته در این کشورها مردم به دلیل داشتن اطلاعات بالا در خصوص خواص گانودرما بر بیماری های مختلفی، از این قارچ وحشی به صورت سنتی استفاده می کنند.

البته لازم به ذکر است که محل رویش قارچ گانودرما محدود است. یعنی تنها در محدوده خاصی از کشورهای جهان این گیاه به صورت وحشی تولید می شود. در بیشتر کشورهای دنیا به دلیل آگاهی از تاثیر قارچ گانودرما بر بیماری های مختلف، این گیاه پرورش داده می شود.

گانودرما لوسیدوم با بیش از 2000 سال سابقه درخشان درمانی، امروزه به عنوان گیاهی خاص و کمیاب شناخته شده است. البته این نوع قارچ به دلیل داشتن طعم نامطلوب، اصولا به صورت خام مورد استفاده قرار نمی گیرد. اما از آن در نوشیدنی هایی همچون چای و دمنوش و قهوه می توان استفاده کرد.

مردمی که در طول سالهای مختلف اقدام به استفاده از این گیاه نمودند، دریافتند که برای داشتن پوستی سالم تر می توانند به تاثیر قارچ گانودرما ایمان آورند. این گیاه اصولا بر روی تنه درختان پوسیده و در حال مرگ رشد میکند و دارای رنگ قرمز مایل به قهوه ای است. پس به راحتی می توان آن را از دیگر قارچ ها تشخیص داد.

بیماری پیسی چیست و چه دلایلی منجر به بروز آن می گردد؟
یکی از بیماری هایی که منجر به تغییر رنگ پوست در افراد می گردد، پیسی یا ویتیلیگو می باشد. در این بیماری رنگدانه های پوست به راحتی از بین رفته و دیگر پوست قادر به تولید ملانین نخواهد بود. در اصل می توانیم بگوییم که بیماری پیسی نوعی اختلال در تولید سلول های ملانین در پوست است.

که همین امر باعث بروز لکه های سفید بر روی پوست می گردد. اصولا دلایل خاصی منجر به بروز ویتیلیگو در انسان می شود. از جمله آفتاب سوختگی، فشار روحی، استرس زیاد، تخریب ملانوسیت ها به صورت خود به خودی و … . اما مسئله ای که حائز اهمیت است، تاثیر قارچ گانودرما بر پیسی می باشد.

دانشمندان پس از انجام تحقیقات بسیار زیاد بر روی بیماری ویتیلیگو (پیسی) و تاثیر و خواص قارچ گانودرما بر آن، به این نتیجه رسیدند که استفاده از این گیاه به خوبی قادر است این بیماری را درمان نماید. پیسی زمانی در بدن شخص ایجاد می شود، که سلول های تولید کننده رنگدانه منجر به اختلال شوند.

این بیماری به هیچ عنوان واگیردار نیست و تنها خود فرد را درگیر می کند. از سوی دیگر لازم است بیان نماییم که بیماری پیسی هیچ مشکلی را برای سلامتی افراد به دنبال نخواهد داشت. زیرا تنها تغییر در رنگدانه ها را شامل می شود، که رنگ پوست را تغییر می دهد.

قارچ گانودرما شاید جزو معدود گیاهان وحشی باشد که بر روی پوست تاثیر مناسبی دارد. که این امر پس از بررسی های بسیار زیاد توسط دانشمندان تایید گردید. از این رو امروزه افراد بسیاری با استفاده از خواص قارچ گانودرما، موفق شده اند تا بسیاری از مشکلات پوستی خود را برطرف نمایند.

 

 

منبع معتبر نوشته های بالا

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: